Obchodní podmínky

1. Obecná ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vzájemná práva, povinnosti a odpovědnost mezi osobou, která nakupuje zboží v tomto internetovém obchodě (dále jen „Kupující“), a společností "MB Puresmile", IČO 306920485, se sídlem K. Šakenio g. 34-2, LT-50474 Kaunas (dále jen „Prodávající“) při nákupu zboží v internetovém obchodě. Kupující souhlasí s těmito Podmínkami nákupem zboží v internetovém obchodě.

1.2. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli změnit, upravit nebo doplnit tyto Podmínky. O změnách Podmínek bude Kupující informován na webových stránkách internetového obchodu.

2. Uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva mezi Kupujícím a Prodávajícím je považována za uzavřenou, když Kupující vytvoří a odešle objednávku zboží v internetovém obchodě poté, co se seznámil s těmito Podmínkami.

3. Práva Prodávajícího

3.1. V případě důležitých okolností může Prodávající dočasně nebo trvale pozastavit provoz internetového obchodu bez předchozího upozornění Kupujícího.

3.2. Pokud Kupující narušuje provoz, stabilitu nebo bezpečnost internetového obchodu nebo porušuje své závazky, má Prodávající právo bez upozornění omezit nebo pozastavit jeho přístup k internetovému obchodu.

4. Povinnosti Prodávajícího

4.1. Prodávající se zavazuje umožnit využívání služeb internetového obchodu za podmínek stanovených těmito Podmínkami.

4.2. Prodávající se zavazuje doručit zakoupené zboží Kupujícímu způsobem zvoleným Kupujícím, v souladu s podmínkami stanovenými v těchto Podmínkách.

4.3. Pokud Prodávající nemůže doručit objednané zboží z důvodu nepředvídaných okolností, má právo odstoupit od kupní smlouvy po předchozím informování Kupujícího. Prodávající může nabídnout obdobné zboží. Pokud Kupující nabídku odmítne, Prodávající se zavazuje vrátit zaplacené peníze do 3 pracovních dnů.

4.4. Pokud Kupující využije práva uvedeného v bodě 5.2., Prodávající se zavazuje vrátit zaplacené peníze do 5 pracovních dnů od obdržení vráceného zboží.

4.5. Prodávající může zadržet vrácení peněz Kupujícímu, dokud neobdrží vrácené zboží nebo dokud Kupující nepředloží důkaz o odeslání zboží Prodávajícímu, podle toho, co nastane dříve.

5. Práva Kupujícího

5.1. Kupující má právo nakupovat zboží v internetovém obchodě v souladu s těmito Podmínkami.

5.2. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené v internetovém obchodě písemným oznámením Prodávajícímu nejpozději do 14 kalendářních dnů od data doručení zboží.

5.3. Právo uvedené v bodě 5.2. může Kupující uplatnit pouze tehdy, pokud zboží nebylo poškozeno, nezměnilo podstatně svůj vzhled a nebylo použito.

6. Povinnosti Kupujícího

6.1. Kupující je povinen zaplatit za zakoupené zboží a převzít jej v souladu s těmito Podmínkami.

6.2. Pokud Kupující bez vážného důvodu odmítne převzít zboží při doručení, je povinen na žádost Prodávajícího uhradit náklady na vrácení zboží.

6.3. Při doručení zboží je Kupující povinen spolu s Prodávajícím nebo osobou doručující zásilku zkontrolovat stav zásilky a zboží.

6.4. Používáním internetového obchodu Kupující potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami a zavazuje se je dodržovat.

7. Ceny zboží

7.1. Ceny zboží v internetovém obchodě jsou uvedeny v eurech a zahrnují DPH. K celkové ceně zboží se přičítá poplatek za doručení, pokud je účtován.

8. Objednávka a platba

8.1. Kupující si v internetovém obchodě vybere požadované zboží a vloží jej do nákupního košíku. Po sestavení košíku zadá osobní údaje potřebné k vyřízení objednávky: jméno, příjmení, adresu doručení, telefonní číslo a další důležité informace. Kupující potvrdí, že se seznámil s těmito Podmínkami, a potvrdí objednávku.

8.3. Platbu lze provést prostřednictvím elektronického bankovnictví bank Swed, Seb, Luminor, Citadele, Šiaulių bankas nebo platebními kartami Visa / MasterCard. Platby jsou možné v eurech a jsou zpracovávány prostřednictvím platební platformy MakeCommerce.lt.

9. Doručení zboží

9.1. Při objednávce zboží je Kupující povinen uvést přesnou adresu doručení.

9.2. Kupující je povinen převzít zboží osobně. Pokud Kupující nemůže zboží převzít osobně, ale zboží je doručeno na uvedenou adresu, nemá právo uplatňovat nároky vůči Prodávajícímu za doručení zboží nesprávné osobě.

9.3. Prodávající doručí zboží Kupujícímu v termínech uvedených v popisu zboží.

9.4. Vlastnosti všech prodávaných produktů jsou uvedeny v popisu u každého produktu. Prodávající nenese odpovědnost za to, že barva, tvar nebo jiné parametry produktů v internetovém obchodě nemusí odpovídat skutečnému vzhledu produktů kvůli vlastnostem monitoru Kupujícího.

9.5. Při odstoupení Kupujícího od kupní smlouvy jsou mu vráceny všechny zaplacené částky, včetně nákladů na doručení zboží.

10. Vrácení zboží

10.1. Kvalitní zboží lze vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Nedostatky prodaného nekvalitního zboží jsou odstraňovány, nekvalitní zboží je vyměňováno nebo vráceno v souladu s ustanoveními občanského zákoníku České republiky.

10.2. Při vracení zboží je nutné dodržet následující podmínky:

10.2.1. Vrácené zboží musí být v originálním, nepoškozeném obalu (tato podmínka se nevztahuje na vrácení nekvalitního zboží);

10.2.2. Zboží nesmí být poškozené Kupujícím;

10.2.3. Zboží nesmí být použité, musí si zachovat obchodní vzhled: nepoškozené etikety, neporušené ochranné fólie atd. (tato podmínka se nevztahuje na vrácení nekvalitního zboží);

10.2.4. Kupující musí mít doklad o koupi tohoto zboží;
10.2.5. Při vracení je nutné uvést písemný důvod vrácení zboží.

10.3. Prodávající má právo nepřijmout zboží vrácené Kupujícím, pokud Kupující nedodržel výše uvedené podmínky vrácení.

10.4. V případě vrácení zboží podle bodu 10.1 je Kupujícímu vrácena pouze cena zboží. Náklady na dopravu se nevracejí.

10.5. Peníze za vrácené zboží budou Kupujícímu vráceny nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne, kdy bylo zboží vráceno Prodávajícímu a splňuje všechny podmínky vrácení.

11. Odpovědnost

11.1. Kupující je plně odpovědný za správnost údajů, které uvedl při objednávce. Pokud Kupující poskytne nesprávné údaje a vznikne z toho škoda, nese za ni odpovědnost Kupující.

11.2. Kupující je odpovědný za činnosti prováděné v internetovém obchodě.

11.3. Prodávající nenese odpovědnost za případy, kdy ztráty vzniknou z toho, že Kupující, bez ohledu na doporučení a své závazky, se neseznámil s těmito Podmínkami.

11.4. V případě škody je povinná strana povinna nahradit druhé straně vzniklou přímou škodu.

12. Závěrečná ustanovení

12.1. Tyto Podmínky se řídí právním řádem České republiky.

12.2. Veškeré spory vzniklé mezi Kupujícím a Prodávajícím budou řešeny smírně, a pokud to nebude možné, pak v příslušném soudu České republiky.

12.3. Máte-li jakékoli dotazy nebo stížnosti, kontaktujte nás na e-mailu: info@puresmile.cz.